Perangkap Lalat

Di Mana Lalat Hinggap Sebelum Singgah Menghurungi Makanan Yang Dihidangkan Pada Keluarga Anda?





p/s : Lipas pun kena jugak. Tersepit situ. ahahaha 




Najis, sampah dan lumpur adalah taman permainan lalat. Walupun rumah anda bersih, tapi anda tak dapat mengawal kebersihan kawasan sekeliling. Yang paling haru, lalat sentiasa membiak dengan cepat. 

Tangkaplah, dan bunuhlah sebanyak mana pun. Mereka tetap datang.
Kini, teknologi terbaru ini boleh menangkap segerombolan lalat yang bakal diperdaya! Lalat mempunyai keupayaan untuk membiak dan membahayakan kesihatan. Arahan Fly Catcher kami digunakan secara praktikal dipermukaan meja. Apabila perangkap lalat ini sedang beroperasi, jangan paksa pemutar berhenti dan jangan tolak kehadapan secara paksa atau jatuhkannya.


Gunakan suiz untuk mengawalnya. Semasa mencuci, elakkan air memasukinya. Apabila mencuci bekas lalat tersebut, sapukan bahan pencuci ke kelongsong dan masukkan sedikit air. Lalat-lalat tersebut akan terhapus. Bersihkan tempat lalat dan lap sehingga kering. Sekiranya gunakan di luar, pastikan ianya dilindungi daripada hujan. 

*Ia menggunakan sel bateri 1.5 V, saiz AA. (Tidak disediakan.)

Serius buyer only, sila order menerusi SMS ke 013 3049082 ya. Taipkan "Perangkap Lalat" dan hantar ke 013 3049082 sekarang.

Harga RM70 termasuk kos pos dalam Semenanjung sahaja. Sabah/Sarawak sila tambah RM10. Sekian
 
Fiqmall Online Store Copyright © 2013-2014 Dikuasakan oleh Ipietoon