Batter Cream Muffin Dispenser





Hi semua pembaca Fiqmall Online Store.

Hari ni ada produk baru masuk store, Batter Cream Muffin Dispenser. Berita baik untuk pengikut setia dan juga rakan-rakan followers.  Basically, Batter Cream Muffin Dispenser adalah produk untuk  membuat kek, pancake, lempeng dengan mudah dan tidak kelecah. Ringan sahaja dan mudah dikendalikan.. Harga inshallah uols, harga MAMPU MILIK.

Lepas ni senang la sis nak buat muffin ya. Letak dalam dispenser ni dan punch dalam pipping bag. Terus bakar dalam oven. Insyaallah, sangat senang digunakan tanpa bantuan alat elektrik. Sehubungan dengan itu, siapa nak tempah boleh SMS – 013309082.

Produk ni memang antara yang paling laris kerana kita ada ramai usahawan  cupcakes & muffin. Tempahan mereka amat menggalakan so mereka cari alat yang mudah dan senang nak guna serta tidak mudah kotor. Jawapannya Batter Cream Muffin Dispenser.


=> Batter cream muffin dispenser (900ml)
=> Mudah dikendalikan
=> Dan tidak kotor pada bekas muffin



Membuat kek, pancake, lempeng dengan mudah dan tidak kelecah. Ringan sahaja dan mudah dikendalikan.. Harga inshallah uols, harga MAMPU MILIK.

Serius buyer only, sila order menerusi SMS ke 013 3049082 ya. Taipkan "Muffin Dispenser" dan hantar ke 013 3049082 sekarang.

Harga RM70 termasuk kos pos dalam Semenanjung sahaja. Sabah/Sarawak sila tambah RM10. Sekian


ruj kami : 30.6.10
 
Fiqmall Online Store Copyright © 2013-2014 Dikuasakan oleh Ipietoon