Zirana 3 in 1 Men Corset

NAK BADAN CANTIK, SASA, BERGAYA?





Psttt.!!Hanya Sarungkan  Zirana Men Corset Untuk Badan Anda Nampak Cantik Serta Merta.

Untuk Itu, Kami Berbesar Hati Memberikan Diskaun Gempak Bagi Mereka Yang Berminat. Harga Diluar Mencecah RM150 Tapi Beli Disini Kami Beri RM120 Termasuk Kos Pos.



Jangan Berlengah Lagi, Tawaran Ini Terhad, Cepat SMS kod "Zirana Men" ke 013-3049082 Untuk Tebus Harga Diskaun Sekarang Tanpa Banyak Soal.

Saya Ahmad, setelah mengenakan Zirana Men Corset selama seminggu ini badan saya yang ada lemak berlebihan dapat di "cover" dari tak nampak sehinggakan isteri saya menegur, "Abang makan supplement apa?".”Mah tengok perut abang mengempis sikit”..Tersenyum saya pagi tu.Kini, kawan-kawan saya turut memakainya.



Produk Ini Terdiri :



1) Singlet Fit (Baju Singlet)-Untuk melangsingkan tubuh dan memberi struktur badan yang lebih menarik.
2) Seluar (Long Pant)-Untuk pembentukkan abdomen dan kurangkan saiz lemak di pinggang.
3) Short Pant(Boxer)-Untuk mengempiskan peha.



Kelebihan : 
1) Sangat elastik
2) Fabrik anti bakteria
3) Mempunyai sinar infra jauh (Far Infrared)
4) Gelombang magnetik

Harga pasaran : RM150
Harga selepas diskaun : RM120

Jangan Berlengah Lagi, Tawaran Ini Terhad, Cepat SMS kod "Zirana Men" ke 013-3049082 Untuk Tebus Harga Diskaun Sekarang Tanpa Banyak Soal.!!

 
Fiqmall Online Store Copyright © 2013-2014 Dikuasakan oleh Ipietoon